Super kuken!

"Folk", ja tror fan det är latin för "bajs i kvadrat", eller romb kanske? Skit samma, form shmorm!
Hur som helst är folk jävligt tröttsamma. JA VET! det är typ mitt enda ämne. Men hade folk krupit ur sina insyltade rövar och slutat va kroniskt dumma i huvudet så kanske jag hade kunnat blogga om vad fan ja köper mina skor eller vems jävla "halv åtta hos nåns jävla moster" recept jag ska ge mig på. Pung eller penis, folk ger mig oavsett bensin nog att låta ämnet brinna ett tag till!
 
I Lördags missade jag städdagen. Jag trodde de va Söndag som gällde men icke. Jag va bakfull som en sneknullad bäver med herpes i ögat och ja hade spytt ner gården mer än vad ja hade lyckats städa upp, så med andra ord var min frånvaro en tjänst. Dock tycker jag att man ska va med och hjälpa till, men jag fattar inte varför folk ska vara så jävla klämkäckt uppe i ens face om man deltar och så tvär rånkiga om man missar. Man kan faktiskt ha en legitim anledning.
Hur som helst, jag glider ut två timmar efter städningen påbörjats och beger mig till affären för att handla mjölk så jag inte dör, återigen, detta är alltså fett legitimt då jag förmodligen hade kolat stenhårt om jag börjat kratta massa jävla löv. På vägen ut möter jag en av grannarna, inte den goe, inte den snygge, inte den rolige, inte den blyge, inte den konstige som ingen vet om han verkligen bor här eller om han bara fikar på årsmötena, utan den präktiga. Av alla jävlar smurfar i byn så möter jag den präktiga tvåbarns mamman högst upp. Jag tänkte hälsa, men hon gav mig "blicken" och vände sig om. Jag mötte henne på vägen tillbaka och fick samma "blick", dock argare den här gången. Först tänkte jag, "skit samma, vi har två städdagar, hon vet la fan inte om ja vart med på förra". Men sen slog det mig att jag kan ge mig faaaaaaaan på att den jävla självbetitlade wonder woman parasiten säkert va på bägge dagarna bara för att kunna lista alla som inte deltog. Jävla gestapo!.. kan ge mig fan på att du älskar tennis också!
Hon har ingen aning varför jag inte städade just den dagen! Kanske hade jag Mexican Diarreha Sponsored by Santa Maria, eller kanske hade jag tagit en överdos av östrogen och mina tuttar ömmade som fan samtidigt som jag grät tills ja fick vätskebrist. Kanske va de så att min bengaliske faddertiger "Mungbaza" hade fått en dålig T-bone stek och dött! Va fan vet du kärring? ha?!
Redig.. så jävla redig är du med din lille spada och dina jävla äntligen hemma skills! Ledsen att behöva säga det göttet men min värld kretsar inte kring en välansad rabatt och och en jävla kvart i två smörgås!
 
Jag har funderat lite på hur jag ska tackla henne framöver och jag tror jag har en lösning.
Om vi möts så ska jag eyeballa henne tills hon säger hej varpå jag ska svara "jag e alldeles för hög för att hälsa nu". Om hon inte hälsar ska jag stanna framför henne och börja dansa, samtidigt som jag skriker "känner du också alltid för att dansa när du vart vaken i 5 dygn?"
Jag ska även kolla när störst, bäst och vackrast slynan har tvätttid och lägga en dildo i torktumlaren innan hon kommer ner bara för att hämta den när hon är där.
"Jag älskar att värma upp den lite först, hoppas det är okej att mina analkulor och gagäpplet hänger kvar i torkrummet nån timma till?"
 
Självklart gör jag allt detta naken i en öppen morgonrock, WIN
 
Nästa år leder jag städningen! BITCH!
1 kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahahah!
Tack för världens bästa start på denna dagen.

Svar: Puss :)
Coffe

2012-10-17 @ 11:34:28
URL: http://wastedillusion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!