Ah men de e la så här man glider!

Okej ja måste inse faktum. Detta e en blogg! Ja har sålt min själ till cyberspejsen, bytt ut pennan mot en sms tumme, spänt isär skinkorna till de yttersta, blekt mitt anus och blivit en bloggare. FY FAN!
Men skit samma, nu sitter ja här på mitt nyblekta anus som ett nyutexaminerat barbados fan med en kaffe och multirunkar mitt tangentbord till en sats som när jag avlutat detta (vart fan ja nu vill "komma) kommer sitta klistrad på internets förevigt opersonliga, kontraproduktiva skit vägg.
Men vem fan bryr sig? Kan fantomen ha kallingarna utanpå, dricka mjölk på krogen och ändå få knulla så kan ja tamejfan ha en töntig blogg utan behöva spruta botox i mina läppar och ha nått fyndigt porrskådis / power ranger namn som typ blondinbe.... <---- Glöm att ja ens tänker credda dig med ditt fulla namn, BITCH (yes ja sa Bitch! och de kändes fräckt!)
 
Men detta e ju en "blogg", så lite "bloggiga" fjoll grejer får ja ju faktiskt smiska upp! Så här såg ja t.ex ut idag när jag lyckades göra hemmagjorda piroger. Ordet Pirog betyder "Primtiv Kanot" så de kändes helt rätt att ge sig på en sådan "avancerad" måltid. Tro mig, ja trodde aldrig de varken skulle funka eller gå att äta!
 
 
Mitt face säger "OH MY GOD! De luktar gott!"
2 sekunder efter den här bilden så brände ja mig på plåten, fick MVG i svordomar och skicka en voodoo curse till den där jävla Ryssen som mynta skiten från första början! asshole!
 
Fan de här med att blogga och fota sitt meningslösa skitliv e ju svin lätt! Nån dag ska ja ta en sväng på stan och fota skräp som ja vägrar köpa men starkt rekommenderar alla andra att köpa, dra 17 latte med nån jävla silikon slyna och testa läppglans för 1500:- men som självklart e "SÅÅÅ VÄRT DE!!" eftersom de smakar jordgubbe och är hetast på sture just nu! shiiieeeeeeeeeeeeeet!
 
FOCK OFF, ja drar och repar!
 
 
 
 
1 kommentarer
Postat av: Johan

Trevlig läsning som vanligt. Kan dock fråga vad den politiskt korrekta vegetarianen gör med ett dött djur på huvudet?;)

Svar: Hedrar sina vänner :), ja själv hade föredragit att om man nu inte ska begrava mig, så ha iaf mitt huvud på väggen, mer än gärna!
Coffe

2012-09-04 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!