Coffes Morgon Psykos

Livet e baserat på studier, en jävla massa studier. Vad som e bra för dig, inte bra, va du ska äta, hur du ska träna, när du ska sova, hur du ska sova, på vad du ska sova. Men vem har kommit fram till alla dessa slutsatser?
Inte fan vet jag! Däremot har ja en sjö av egna studier som är specialanpassade för mig, testade av mig och godkända av mig. Det borde väl va DOM studierna ja ska leva efter om mitt liv ska vara det ultimata för mig?
Men de får man inte, för hur jävla bra min studie än må vara så e den inte godkänd för experterna vet bättre.
Experter? På vad?
På att tjaffsa emot om du frågar mig! Låt mig förklara.
Om ja säger att ja sover bäst lite småpackad i soffan med ena benet hängandes utanför och eftersom ja gjort de 100 gånger pekar ju studierna på ett oerhört lyckat resultat. Men då kommer nån jävla utsketen smilpanter med 6 burkar 500 kronors gelé utsmetat från pannbenet till nacken och säger att de minsann inte alls e bra för mig kropp utan att ja borde köpa en jävla Tempur madrass som e specialgjord för min längd och vikt för 12 tusen spänn!
Fock off ditt överlevande missfall, ta ut din äckliga allvetar tunga ur mitt öra och kväv dig själv med ditt jävla skummgummiskämt som e värt mer per gram än saffran, I kill you where you stand och fortsätter sova soffa.
Så dina egna studier kan du fet glömma! Och varför då? Jo för att studier måste baseras på flera försökskaniner trots att alla inte e lika, inte ens lite. Ja tror att alla e individer!
Men visst hade de vart gött att leva efter sina egna studier!
 
COFFES LIV
 
Studier pekar på att:
Coffe jobbar bäst 1 dag i veckan och inte 5.
Coffe får gärna sin mat lagad och disken diskad så han kan spela gura.
Coffe mår bäst om han får komma och gå från jobbet som han vill.
Coffe inte tycker att städdagarna och den meningslösa fikan som medföljer e hans grej.
Coffe tycker att folk e dumma i huvet och måste därför anpassa sig för att leva i mörkret.
 
DET kallar ja studier med substans i!
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!