Musik på låg volym e som att grilla en fesljummen körv!

EXAKT!
Längesen ja skrev nu. Har spenderat ett par göttiga dagar i Sthlm och tog liksom en skriv paus, men vem fan bryr sig? ingen läser väl mina inlägg för att se hur gött ja haft de?
EXAKT!
 
Va på väg till Naprapaten idag för att götta till ryggen då den va fett ogöttig! På vägen dit kom ja på att ja hade ett inte så smarrigt hål i kallingarna, precis vid pungen. Inte för att ja skäms över mina cohonej bonitos men ja har ingen lust att trycka ut dom som en jävla nutella kräm i fejjan på Ryggkungen. När man har ett hål vid pungen och drar upp benen mot magen, så de partiet spänns så kläms liksom pungen ut ur hålet, de blir som en liten pung på pungen. De ser för jävligt ut och ja gör de inte ens mot fiender! Så ja fick sladda hem och dra på mig ett par hela!
 
Helvetes Expressen:
Klev på tåget till Sthlm i Söndags, bakfull, trött och allmänt förbannad! En vanlig dag helt enkelt. Hinner knappt sätta mig till rätta innan två jävla riks subbor bakom mig börjar lira songpop mot varandra med volymen på full jävla panna! Med detta varvar dom fniss, skvaller och "åååhhhh shiiiiieeet va bra duuu eeee" tugg och till slut känns de som dom sitter i mina öron!
Ta på dig freestylen då tänker vissa nu, MEN FUCK OFF, de ska inte behövas! Dock kan ja påpeka att nästa gång ja åker tåg kommer ja ta med ett Gameboy, koppla in de i ett surround system med tillhörande sub och lira Tetris på volym 10 i fyra timmar, yes sir!
Hur som helst ville ja iaf slakta songpop grisarna och köra upp deras lurar så jävla långt att deras hjärtrytm går "Mmmmmbob, schubidubop mah MmmmmmmmBOP!"

Va detta allt? Nej fan heller!
På tåget fanns de en jääääävla massa lediga platser, en jävla massa! Så vi bokade inga platser utan tog de lite manana och bara slog oss ner. Gött! riktigt gött! (minus songpop paniken).
Vid skövde kliver de på en brud och vill ha hörnet ja sitter i, för de hade hon bokat. Ja ser mig omkring och hör ekot av lediga platser på vagnen, hon blänger vidare och ja får flytta mig. FINE BITCH! Platsen e värmd och serverad!
Sätter mig mitt emot henne och eyeballar henne i en timme så de riktigt bränns där hon sitter, den jävla skatan!
Sitter på plats nr 2 och börjar bli lite seg och go, en timme senare vid nästa stopp kliver en brud och en kärring på. Går genom 2 vagnar, hela vägen fram till mig, väntar tills ja pausar min freestyle (som ja tvingats använda pga songpop arslerna) och säger "Oj här har vi visst bokat den här platsen"
Tåget e fortfarande tomt!
Dom gick alltså förbi typ 40 platser för att be mig packa ihop allt och flytta mig. Tack så mycket! Kaffet smaka wonderbaum att svepa! Tack för den fett goa tågtrippen era snepantade turbo egon!
När ja väl anländer till Sthlm så inser ja en till sak, ja glömde luftmadrassen.
WIN!
 
När ja kom hem till GBG igen så hade ja fått kallelse från tandläkarn, inte bra!
Sist ja va där så fråga tandläkaren om ja snusa, självklart snusade jag så mitt svar blev ju som sig bör:
Nej!
Så här gick de till exakt:
Tandläkarn: Snusar du?
Jag: Nej?
Tandläkarn: Säker?
Jag: Ja!
Tandläkarn: Ah man kan iofs få samma missfärgningar av The, dricker du mycke The?
Jag: Ah en hel del The blir de ju faktiskt!
 
Note: Ja dricker aldrig The!
 
Detta va snart 2 år sen och ja vet inte om hon köper samma skitsnack igen, men ni kan ge er fan på att ja tänker testa! Earl Grey Champion tänker ja presentera mig som!
 
Hallå Göttet!
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!