El premiäro!

Sluta säg "Fuck the world", fattar ni vilken orimligt stor kuk ni måste ha för att kunna knulla världen? Uppmana till nått som faktiskt håller, typ "fuck the orange". Eller till killarna på gymmet som har lite för stora armar i förhållande till sitt tredje ben, "fuck the strawberry"
 
Folk sa till mig:
Coffe börja blogga för fan!
Min spontana tanke va då: Nej fan heller, alla jävla muppar ska ha en blogg och skriva om allsköns skit! Fota sina nya skor som om nån bryr sig om vilken jävla färg man har på sina sandaler. Antingen de eller så ska dom va snabbast med att kontra nån politikers idiotiska uttalande och efter de fota sina jävla sandaler. Alla skulle va snabbast! Men när även den snabbaste va för långsam så börja man twittra istället. Då kan man bränna av meningar på 140 tecken där fragment av vad du menar ryms, men skit samma, bara du e snabbast! Sen efter man bränt av sin perfekt formulerade mening kunde man i lugn och ro lägga upp en bild på när man äter nått gött i sina nya vita jävla sandaler.
 
Om du söker efter en blogg där du kan läsa catchiga inlägg om veckans mode, vart det är mest inne att äta, skita, sova & knulla och kolla på 200 exakt likadana bilder där jag fotar mig själv och min smartphone samtidigt som ja ler i profil hållandes mina vita sandaler eller när ja rastar min extremt fula hund som e mindre än ett par foppa tofflor och ser ut som en blandning av en giraff och ett marsvin så har du kommit jävligt fel!
 
Om du däremot skiter fullständigt i vad som e ute, inne upper eller nere och istället vill läsa hjärndöda livshändelser, förbannade inlägg om små skit saker som typ, vita sandaler, så har du kommit rätt!
Om ni undrar varför ja har en matta som omslagsbild så e de för att den va gratis. Om folk diggar de som skrivs, så kommer de skrivas mer. Då ska ja även byta bilden till nått proffsigare, som typ min fot i nåns röv!
 
4 kommentarer
Postat av: Coffe

Här kan man flippa, skratta eller gråta

2012-08-30 @ 22:55:01
Postat av: Nugget

About bloody time if you ask me.. :D
Kör så det ryker!!

Svar: Tack! Lovar att elda som bara fan!
Coffe

2012-08-30 @ 23:07:41
Postat av: Charlotte / MissC.se

Hahaha! Jag dör. Fan va bäst du är! Love it!

Svar: Hatten av, tack som feean! :)
Coffe

2012-08-30 @ 23:21:11
URL: http://missc.se/
Postat av: Vickan

Fan va kul! Och ännu roligare att hatet mot sandaler har växt sen du var 4 år ;)

Svar: YEAH! De har rotat sig djupt :)
Coffe

2012-08-31 @ 09:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!